søndag den 29. september 2013

Little update

Hej læsere ♥.
Nu har jeg ikke blogget i et stykke tid, da jeg ikke kunne lide mit layout. Det lyder måske lidt underligt, men nu er jeg igang med at lave det bedre. Jeg har rigtig svært ved at finde ud af det, men jeg kæmper og leder efter hjælp på andre blogge. Så hvis i har eller kender en, der har lavet et hjælpeindlæg omkring det med layout, så skriv lige en kommentar!
Her igår var min mor og jeg i Næstved Storcenter, så der vil komme et new in snart. Idag har vi bagt burgerboller, godt nok blev de lidt små, så vi får mini burgere imorgen :D. Mig og min storebror har lige været ude og løbe med Wupti, vores ene hund.
Håber i synes mit layout er blevet pænere, da jeg er blevet meget gladere for det.
Knus :).

2 kommentarer:

  1. jeg kan dsv ikke hjælpe med layout, men det lyder hyggeligt det med din mor osv. Din hunds navn er godt nok sødt


    http://ourlifeandfashion.blogspot.dk/

    SvarSlet