fredag den 11. oktober 2013

FERIE!

Hej læsere ♥.
Nu mangler jeg kun at centrere header, datoheader og indlægstitel, og så tror jeg at jeg er tilfreds. Skal nok også prøve at lave en ny header.

Idag har vi jo fået efterårsferie, hvilket jeg virkelig trængte til. Vi fik så også fri kl. 13. Synes det har været så hårdt at gå i skole til klokken 3 hver dag, og 2 om fredagen. Jeg er virkelig træt og udmattet når jeg kommer hjem, så jeg heller ikke gider være sammen med mine veninder. 
Her i ferien skal jeg egentlig ikke lave noget specielt. Min far skal arbejde, min mor har kun fri torsdag og fredag, og min storebror skal i skole (elektriker uddannelse). Jeg skal så fodre mine tvillinge veninders to kaniner.

God ferie! :)


4 kommentarer:

  1. God ferie til dig også (:

    - Kit

    SvarSlet
  2. Kan utrolig godt lide din blog. :-)
    Vil ud tjekke min ud? Lige nu, har jeg en giveaway kørende.

    http://theteenagerblogger.blogspot.dk/

    SvarSlet