fredag den 25. oktober 2013

Konfirmation

Hej læsere ♥.
Her idag havde jeg præst fra kl. 08:00-09:50 for første gang, da jeg skal konfirmeres søndag d. 11 maj næste år. Jeg glæder mig selvfølgelig til det, men det er lidt kedeligt at jeg skal have præst i to timer hver fredag og gå i kirke 10 gange. 
Det her indlæg skal handle om konfirmationskjoler, så jeg har lavet en collage med kjoler fra Lilly, da det nok er den mest populære kjole forretning. Jeg tror dog ikke selv at jeg skal have en kjole derfra, da jeg er ekstremt bange for at komme i den samme kjole som en af de andre piger der skal konfirmeres. Jeg kan lide alle kjolerne, men jeg ligger nok mest mærke til nr. 4.
Der vil nok komme nogen new ins, da jeg har vundet en give away, fået to gaver, købt vinterjakke og købt lidt ting i matas. Det er bare ikke sikkert at det hele kommer op på bloggen.

2 kommentarer:

  1. Virkelig fed blog! Kig evt. forbi :)
    https://plus.google.com/113398095211665842399/posts
    http://www.cecilie-bruun.dk

    SvarSlet