søndag den 24. november 2013

Christmas wishes

Christmas wishes

Hej læsere ♥.
Nu da der kun er en måned til juleaften, så har jeg lavet en collage med julegave ønsker. Jeg begyndte at skrive min ønskeliste for et par uger siden, men jeg synes stadig ikke der er nok på, da det er billige ønsker.
Der er rigtig mange der er begyndt i træningscenter, så lidt træningsting er der sikkert mange der mangler. En ny sød pung eller taske ville da være dejligt, og læbepomade her til vinteren. Neglelak, gavekort og sengetøj kan man altid bruge. Hårolien har jeg hørt skulle være rigtig god. Kameraet ville da være virkelig fedt at få, men det bliver nok først til min konfirmation. Parfumen dufter fantastisk, så jeg håber virkelig meget på at få den.
Står nogen af tingene fra min collage, på jeres ønskeliste? 

4 kommentarer:

  1. Det er nogle dejlige ting du har fundet dig❤
    Kig meget gerne forbi: www.idaherself.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Super fine ønsker! Løbeskoene er utroligt fede!

    Hvis du ville kigge forbi min blog - og evt. smide en kommentar - så ville det være super!
    www.pinkistheway.blogspot.com

    SvarSlet