søndag den 1. december 2013

DECEMBEEER!


Hej læsere ♥.
Idag er det jo den 1 december, hvilket betyder julemåneden! Jeg er begyndt at komme i julestemning, især efter idag. Jeg startede dagen med at være i kirke (kun fordi jeg skal konfirmeres næste år) og så da jeg kom hjem tog mig, min mor og storebror i Næstved Storcenter, og der var virkelig juleting over det hele. Jeg fik ikke købt noget, men vi tog også mest derind for at købe en ny mobil til min mor, hvilket hun også fik. 
Der vil selvfølgelig komme indlæg om mine adventgaver osv., men havde ikke tid idag.


Glædelig 1 december! ♥

2 kommentarer:

  1. Dejlig blog du har! :) Kunne du tænke dig at følges? :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, og i lige måde! :)
      Ja selvfølgelig:)

      Slet