torsdag den 27. juni 2013

A really hot day :O

**Indlægget er skrevet i torsdags, men jeg skulle have taget et efter billed af mit hår. Så undskyld det først kommer ind idag**


Idag har det været virkelig varmt og så lige den dag hvor man har brugt hele dagen på at gå :-/. Men man skal ikke brokke sig nå nu solen har valgt at skinne så meget, som altså ikke sker så tit.
Idag i skolen skulle vi gå (nogle cykle) ud til Nyråd og se deres skuespil, hvor Mern også ville komme. (Næste år kommer Mern og Nyråd og skal gå på min (Stensved skole), hvor vi bliver blandet. Håber snart vi får vores nye klasse af vide) 
Der skulle være en koncert i hallen på vores skole, som alle os der skulle gå, kun nåede at høre 10 min. af. Jeg skulle jo gå så jeg hørte ikke så meget, men det er skam også lige meget for jeg kendte dem ikke. Vi gik så kl. 9 og der var det rigtig varmt, men der vidste vi vidst ikke helt, hvad vi havde i vente :D. Hele vejen derud gik jeg sammen med mine venner, Amalie og Andreas, hvor mig og Andreas gik og hørte musik i høretelefoner. Det var så højt at Amalie kunne høre det, hahah. Amalie bor lige overfor skolen, så da vi kom derud gik vi tre lige hen til hende, så hun kunne skifte til shorts. Det havde jeg heldigvis på i forvejen. Da vi kom hen på skolen skulle vi vente 5 min. på alle dem der var på cykel, fordi de ikke var kommet endnu, og så gik vi ellers ind for at se deres skuespil. Det var ret godt. Bagefter skulle vi kraftedme (undskyld mit sprog) ud at spille brandbold, en slags rundbold. I DEN VARME!! Hvad sker der lige for det? Vi havde det allesammen virkelig varmt. Bagefter gik vi hen til et skygge sted og fik pølsehorn. Det gjorde bare virkelig ondt at spise, fordi jeg er øm efter at have fået sat bøjle i undermunden. Så skulle vi endelig gå hjem, hvilket ikke var så sjovt. Det var brand varmt og så havde jeg ondt i min fod. Jeg ved virkelig ikke hvad der er sket med den, men hver gang jeg har løbet en lille smule begynder den at gøre ondt. Da vi kom hjem var kl. 12:40 og der blev jeg hentet af min mor. Vi havde rigtig først fri fra skole kl. 14, men der er cykelløb i Vordingborg så min mor var bange for at vi ikke kunne nå ned til frisøren. Vi kom så lidt tidligt så vi måtte gå rundt i Vordingborg i en time, men der fik vi også købt nye sko og spist is. Da vi så skulle hjem fra Vordingborg var det lidt værre. Vi kører jo normalt igennem Stensved men der var spærret, og det var de andre veje også som min mor overvejede at tage. Vi måtte så helt ud igennem Ørslev og Mern, men vi kom da til sidst hjem. Til aften skal vi have pasta og kødsovs, så det håber jeg at jeg kan tygge.

 Før-efter billed af mit hår. Der er umiddelbart ikke så meget forskel, men jeg skulle bare have klippet mine spidser. Man kan nok mest se at hun har lavet mer' etager i det.
Undskyld den virkelig dårlige kvalitet på billed nr. 2, men det er taget med blitz, og så er det også taget lidt langt væk, så jeg måtte beskære det mindre :-(.

Har i nydt det varme vejr idag eller har i haft det lidt for varmt, ligesom mig? ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar