fredag den 28. juni 2013

SOMMERFERIE!♥

Hej bloggen :-).
I skolen idag startede vi med at spise morgenmad, og så spiste vi kage, chips og frugt resten af dagen, imens vi hyggede os rigtig meget med vores sidste dag i klassen. Vi har jo fået nye klasser fordi der kommer elever fra to andre skoler. Da kl. blev 12 skulle vi ned og skydes ud i udskolingen. Det var første, og sidste, gang jeg har prøvet det, så kan ikke rigtig forklare det. Så da vi kom tilbage sagde vi farvel til vores lærer og hun begyndte at græde da vi krammede hende. Hun skal nemlig ikke have os mere. Vi gik os rundt og krammede hinanden og sagde farvel. Så gik vi ned i hallen og sang to sange, og da vi var færdige fik vi fri. Der var kl. 12:50.
Jeg har haft en fantastisk dag og vil bare gerne beholde min klasse :-(.

Idag har vi jo fået sommerferie og det er simpelthen bare så dejligt! Jeg skal ikke på ferie til udlandet, til en forlystelsespark eller sådan noget specielt. Jeg er stort set aldrig på ferie. Der er tit mange der synes det er synd og spørg om det ikke er kedeligt, når jeg ikke rigtig skal lave noget. Men man vænner sig til det, og jeg ved at min mor og far ikke har de helt store penge, så det er helt fint. Desuden kan jeg godt lide bare at sidde stille og ikke have så mange planer. Jeg regner bare med at dyrke motion, være sund og så øve tabeller, ahhah! Jeg er virkelig dårlig til tabeller, så det skal jeg nok blive meget bedre til :D.

Hvad skal i lave i sommerferien? ♥

2 kommentarer:

  1. Håber du får en rigtig god ferie :)

    Fjordhestenidaogmaja.blogspot.com

    SvarSlet