torsdag den 27. juni 2013

Bonbonland ♥

Idag har jeg været i Bonbonland med min klasse og parallelklasse. Jeg er virkelig virkelig højdeskræk og rigtig tøset, så jeg prøvede ikke så noget som Vildsvinet og Cobratårnet.
Vi skulle mødes kl. 08:15 på Vordingborg's station og så skulle vi med toget til Næstved, og så derfra med det tog som går til Holme Olstrup. Så gik vi så fra Holme Olstrup station til Bonbonland. Da vi kom derhen skulle vi vente i 20 min. , fordi de først åbner kl. 10. Da der blev åbnet og vi var kommet ind, skulle de lige tælle os og sige hvornår vi skulle mødes, og sådan lidt, og så måtte vi ellers bare gå. Vi skulle så mødes ved indgangen kl. 14:15 og inden da havde vi lige været oppe i den der shop, hvor vi fik købt lidt slik. Så gik vi hen til Holme Olstrup hvor vi så sidder i nogen minutter, og så får vi så af vide at toget er 20 min. forsinket. Da vi så havde ventet i 40 min. kom toget så endelig! Så da vi stod af i Næstved skulle vi så også lige vente i et kvarter, hvor vi så spiste sandwich og slik. Så tog vi ellers bare toget fra Næstved til Vordingborg, hvor vores forældre stod og ventede. Mine to tvillingeveninder, Sofie og Therese, skulle kører med mig hjem.
Det har bare været den bedste dag, virkelig hyggeligt! Undskyld jeg ikke fik taget nogen billeder, men det glemte jeg lidt og så havde vi heller ikke så meget tid.

Candy floss, bolsjer og tyggegummi.

Imorgen er det jo sidste skoledag, hvor vi skal spise morgenmad i klassen og ellers bare hygge!

Har i været på tur med jeres klasse? 

2 kommentarer:

  1. Åhh, det lyder hyggeligt! Vores klasse har ikke været på tur, men vi holdte sommerfest, dagen før sidsteskoledag.

    //Sofie

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det skam også! :D
      Det er da også fint nok.

      Slet