søndag den 23. juni 2013

Sankt hans :-).

Hej bloggen ♥.
Idag er det jo Sankt hans og der har vi selvfølgelig lavet stort bål, som vi tændte her ved 20-tiden så det brænder skam stadig. Idag har mig, min bror, mor og far også taget fliser op. Vi har haft et lille sted midt på græsplænen hvor der var fliser, men vi brugte den aldrig så der var rigtig meget ukrudt på den, og så skulle den jo bare væk. Nu har min far og bror så lagt noget jord på og så skal der bare græsfrø i, så der kan komme flot græs :-p. Vi har så også lige spist jordbær med mælk, fløde og sukker, rigtig dejlig sommerstemning ♥.


I skal da også lige se hvad jeg fik igår, da min mor og jeg var i Næstved Storcenter... føler hele tiden jeg er det XD. En colaflaske med MIT navn på! :D

Håber i har haft en rigtig god weekend og nu er der jo kun EN uge til sommerferien. Omg, glæder mig sååå meget. Jeg er faktisk allerede gået igang med at forberede nye indlæg til jer, men det kommer først om i hvert fald to uger.
KNUS ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar