lørdag den 17. august 2013

Bagedag

Idag har mig og min mor bagt stort set hele dagen. Imorgen skal vi nemlig til Egeskov med min onkel, hans kone og mine 4 fætre, og jeg glæder mig ekstremt meget. Men nu kommer jeg heller ikke rigtig på familie ture og sådan. Jeg skal nok prøve at tage nogen billeder med mobilen imorgen, men laver nok først et indlæg med dem på mandag, da vi nok kommer lidt sent hjem og er trætte.
Vi bagte pølsehorn, pizzasnegle, boller og to kager. Min mor stegte også frikadeller og så skal hun lave kold kartoffelsalat imorgen tidlig. Vi skal dog ikke have bollerne og den ene kage med, det var bare noget vi ville have her hjemme.


Grovboller
Chokoladekage med noget smørcreme/glasur-agtigt oven på

Æblekage
Håber i har nydt den første fridag efter skolestart! ♥

16 kommentarer:

  1. Your food looks really amazing. Oh my gosh its making me so hungry :)

    -Megan
    http://mymyitsmegan.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, it tastes really good too! :D

      Slet
  2. Wow delicious!!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud

    Fjordhestenidaogmaja.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Yammy it looks delicious
    Do you wanna follow each other via bloglovin?
    Let me know
    Kisses

    www.deeaella.blogspot.ro

    SvarSlet
  5. Det ser så lækkert ud! :)

    Sidsejosefine.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Det ser godt nok lækkert ud! Bliver helt sulten ha! :)

    Kunne du tænke dig at følges? :))

    kyskys
    http://hvidekanter.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Hvor ser det bare lækkert ud!
    Man har helt lyst til at springe ind i billedet og snuppe det hele, hehe. :)

    http://simoneeart.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahah, det er skam også helt vildt lækkert! :D

      Slet