onsdag den 7. august 2013

De sidste par uger

Først vil jeg undskylde den virkelig dårlige blogging, men jeg har bare nydt at have ferie og har glemt det. Men nu hvor jeg starter i skole på mandag, skal jeg nok komme ind i rytmen igen. Men i skal da lige have en lille opdatering af, hvad jeg har lavet.
Min far har lavet vores båd, da den har været ødelagt, så mig, min storebror og min far har været ude og sejle 4 gange, indtil videre. Min storebror og jeg har været i badering to gange, og han har stået på vandski nogen gange. Så har vi malet vores lille andet hus, som ligger ved siden af det vi bor i. Det var gult så det malede vi hvidt (det skal lejes ud når der er kommet nyt tag på, og sådan). Her igår var min mor og jeg ude og handle, hvor vi også var i Vero Moda og Jysk, og der fik jeg da købt noget. Idag har vi været i Næstved, hvor vi så bagefter var ude og hente min storebror og hans ven, på deres skole. Min storebror gik ud af 9. før sommerferien og så her i mandags startede han på EUC i Næstved, hvor han skal uddanne sig som elektriker. Det skal hans ven så også.
Der vil komme nogen new in indlæg. Det første kommer nok her senere.




6 kommentarer:

  1. Super fin blog du har dig :D Var det ikke dig der vandt min venindes giveaway? :D

    Kunne du forresten tænke dig at følges?

    Fjordhestenidaogmaja.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, og i lige måde da! Jeg har vundet en give away på Resofikka, ved ikke om det er din veninde?

      Meget gerne :)

      Slet
  2. Fin blog! Har du lyst til at følges? Ellers kan du bare tage et kig på min blog :)

    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og din ser også rigtig god ud! Ja da :D

      Slet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud! Gad godt at sidde i bøderegn bag på en båd haha

    Mixedbows.blogspot.com

    SvarSlet