onsdag den 14. august 2013

Skolestart - 7 klasse

Hej dejlige læsere :D
Her i mandags startede jeg i 7 klasse, i min nye klasse. Da der er kommet elever fra to andre skoler, blev vi blandet til 4 nye klasser. Vi har så skulle vælge så noget linjefag, hvor valgmulighederne var: sprog og kultur, videnskab og verden, og sport. Jeg valgte videnskab og verden, og kom i A klassen. A og B klasserne er linjen videnskab og verden, C er sprog og kultur og D er sport. Jeg er kommet i klasse med Andreas, Therese og Amalie, og vi sidder på række, og vi har det simpelthen så sjovt. De andre i klassen, som kommer fra de andre skoler, sidder tit bare og stirrer på os med det der blik "skal jeg virkelig gå i klasse med dem i 3 fucking år?!?! Det blir' min døøød". Nogle af dem ser virkelig skræmte ud, så jeg jo kun kán føle mig skør :-I.
Nå men, her de første to uger skal vi bare have IT, teambuilding og lærer de nye elever og lærere at kende.
Idag lavede jeg film i imovie på en af skolen ipads, sammen med Andreas og Therese. Vi skulle lave en film-præsentation af os selv, og i kan se videoen nedenunder. Hvis i skulle være i tvivl, er jeg Marie :D.
Jeg fandt også lige to billeder på WeHeartIt. Vi kender vidst allesammen til det med lektierne!

Håber i har haft en god skolestart, til jer der ikke er startet endnu: Held og Lykke! ♥

Undskyld den dårlige kvalitet. Da jeg lagde den herind, blev kvaliteten bare meget dårligere.


12 kommentarer:

  1. Det lyder da sjovt! Og fin lille film, hehe <3
    Din blog er ret sej! :)
    Vil du tjekke min ud? Den er helt ny, og ingen kender den, æææh.
    http://idaherself.blogspot.dk/
    Knus! :)

    SvarSlet
  2. Super sød blog du har. haha, sikke en sød video, det virker som nogle søde venner du har fået dig!

    bloggingbyvictoria.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, og ilm da! Jeg har faktisk kendt dem i forvejen, derfor at vi har det så sjovt :D.

      Slet
  3. Such a nice post...I like your pretty blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    SvarSlet
  4. Lyder som nogen spændende fag, du valgte(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et gavekort til Jensens Bøfhus(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/08/give-away-nr-43.html

    SvarSlet
  5. Thank you so much! Yes, of course ^^

    SvarSlet
  6. I follow you on gfc, too! :)

    SvarSlet
  7. Thank you so much for your visit! I can't see you in my followers list! please check it and I follow back

    SvarSlet