mandag den 19. august 2013

Egeskov Slot

Hej dejlige læsere ♥. (er lidt glad, da jeg hører musik) 
Her igår, søndag, var jeg på Fyn til Egeskov Slot. Det var sammen med min mor, far og storebror, mormor og morfar, onkel, tante og 4 fætre. Det var ekstremt hyggeligt! Det var bare lidt nedern at der kom en regnbyge, så alle tingene udenfor var våde, men jeg kan virkelig anbefale at tage derhen med jeres familie. 
Jeg fik taget nogen hurtige billeder med min mobil, så de er ikke ret gode. Nogen havde nok redigeret lidt i dem, men mig redigere billeder?! det kan kun gå galt :D


Prøv lige at se hvordan buskene er klippet!
Stylteeer! :D
Min storebror med den røde trøje og den anden er min bonusfætter (da han ikke er lavet af pap)

10 kommentarer:

  1. Nice photos!!! I follow you with GFC and Bloglovin!
    and I added you by g+ too! I'm very happy if you do the same.
    Have a good week! my g+ for your post too!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Its not the prettiest photos, but thank you!

      I have did the same :).

      Slet
  2. Jeg elsker egeskov. Det er bar så længe siden jeg har været der.

    Camillal.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var første gang jeg var der, og der er bare så hyggeligt! <3

      Slet
  3. Super fine billeder, har dsv. aldrig været der selv:)

    liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Synes du skal prøve at tage derhen.

      Slet
  4. Hej
    Jeg har en Giveaway i gang på min blog, hvor man kan vinde 4 skønne makeup produkter.

    Håber du har lyst til at kigge forbi og deltage.

    http://janelindenberg.blogspot.dk/2013/08/giveaway-3.html

    SvarSlet
  5. Lyder super hyggeligt! :)

    SvarSlet