søndag den 7. juli 2013

De sidste par dage :-)

Hej læsere ♥
I mandags lavede jeg ikke noget specialt. Tirsdag og onsdag var jeg med min far og bror på arbejde, så jeg fik lige tjent 1000 kr, dejligt! (Hvis der er nogen der tænker "wow, det er vildt mange penge" så drop det. Mig og min bror skulle pakke sådan nogen store plastik 'møbler' som er helt vildt glatte og tunge at bære, og så var det så også lige 19 timer i alt). Torsdag kørte mig og min mor op hvor vi boede før. Vi skulle nemlig hente min veninde, Mille, og hendes bedste forældre er vores gamle naboer. Hun er så taget hjem idag, men vi har hygget os vildt meget med kortspil, gåture, trampolin og sådan. Vi ser altid gyserfilm når vi er sammen, så det gjorde vi selvfølgelig også denne her gang. Torsdag aften så vi Chair, Deadline og Hjemsøgt...Ja, 3 film på én aften :D. Fredag så vi Rec og Evidence. Lørdag så vi The Ring og The Ring 2. De eneste film jeg ikke kunne lide er Rec og slutningen af Evidence, men ellers vil jeg klart anbefale de andre, altså hvis du er til film med ånder, overnaturlige væsner og sådan. Vi mødtes så i Ringsted med hendes mor, fordi det er lige i midten, hvor hun så blev hentet. Bagefter kørte mig og min mor ned til min mormor og morfar, de bor nemlig et kvarter fra Ringsted. Min mormor har fødselsdag i dag, så min mor havde blomster med. Vi fik så jordbærkage dernede og det smagte virkelig godt!

New in - indlægget kommer ud imorgen. Jeg ville have lagt det ud idag, men min mor har brugt min computer da min mor og fars ikke virker.

2 kommentarer:

  1. Lyder meget meget hyggeligt. God sommerferie ;-)

    http://atwistofmystyle.blogspot.dk/


    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det skam også :).
      Mange tak, og i lige måde!

      Slet