fredag den 12. juli 2013

R.I.P

Hej bloggen.
Her onsdag aften ved 21-22, begyndte min hund at trække vejret rigtig voldsomt. Hver gang den trak vejret, trak maven sig sådan ind. Den havde heller ikke spist alt sin mad (den var utrolig madglad). Min mor havde lagt sig ind i sin seng og læse, og jeg havde sat mig op på mit værelse. Da den havde ligget med de voldsomme vejrtrækninger i en halv time cirka, gik jeg så ned til den. Da jeg så at den lå helt stille gik jeg hen til den, og troede at den havde fået det bedre... men så da jeg havde stået og kigget på dens mave i et minut, indså jeg at den var død. Jeg kaldte på min mor og vi brød begge to sammen. Da så min storebror og far kom hjem, begravede de den ude på marken.
Den er faldet om to gange før og hverdag havde den hosteanfald, så vi vidste den var syg og var forberedte på det.

Så R.I.P til min 12 år gamle dansk/svensk gårdhund.
Den har det bedre, hvor den er nu.
Ja, den har kun et øje. For nogen år siden fik den grønt stær i sit øje, så vi fik valget om at aflive den eller få fjernet øjet. Selvfølgelig valgte vi at få øjet fjernet, da den ikke var ret gammel på det tidspunkt.


- Ikke lige den bedste kvalitet, men det er taget med en af mine gamle mobiler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar