fredag den 12. juli 2013

New in

Her igår var min mor og jeg i Næstved Storcenter. Det var egentlig meningen at jeg skulle finde en bikini i H&M, men der var nærmest kun underdele og så var de overdele der var, de var for store. Jeg fik dog et par shorts og toppe alligevel, måske kun fordi det var på tilbud.



 En mintfarvet og en lyselilla top fra Messages, hvor de ruller sig ind i kanterne, eller hvad det hedder. De kostede 50 kr. stk.

Bordeaux shorts fra Message til 100 kr.

Denim shorts fra Pieces til 100 kr. Der hang kun det par, så det var virkelig heldigt at det var min størrelse!

6 kommentarer:

  1. Åh, det er altid lækkert med nyt tøj og specielt når det lige præcis passer ens størrelse. Dine shorts fra Pieces er virkelig cool! :-)

    kys
    -Signe
    http://beyouonlyyouandme.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, elsker dem også allerede.. selvom jeg faktisk ikke har gået med dem endnu :D

      Slet
  2. Fine shorts :)
    Fed blog!
    Kig forbi min blog, og skriv hvad du synes:

    Sidsejosefine.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes jeg også.
      Mange tak! ^^
      Det vil jeg da helt klart gøre :).

      Slet
  3. Lækre shorts og en fin blog :) - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Din er skam også god ;)

      Slet