mandag den 1. juli 2013

Ny dag, uge og måned ♥

Hej bloggen :).
Idag er det jo mandag d. 1 juli, så nu er vi kommet ind i en ny sommermåned. Jeg synes her til sidst i juni at vejret var ekstremt dårligt, i forhold til at var er sommer. Men så håber jeg bare at der kommer rigtig meget varme her i juli, for det hører til i sommerferien!
Her i lørdags stod jeg rigtig sent op og lavede ikke noget specialt, og igår havde vi gæster. Idag  stod jeg op kl. 9 og gik ned og lavede morgenmad. Vi havde lidt jordbær tilbage fra igår så jeg lavede en smoothie med dem, hvor jeg så også puttede vaniljepulver, kakaopulver og mælk i, og så lavede jeg også en toast. Nu vil jeg gå i bad og så ud og gå en tur bagefter. Jeg er faktisk alene hjemme lige nu, så jeg skal nok hygge med mig selv, ahah.


2 kommentarer:

  1. Lyder som en lækker morgenmad. :)

    www.blogningbyamalie.blogspot.com

    SvarSlet