onsdag den 10. juli 2013

Yesterday

Hej læsere ♥
Her igår stod jeg op kl. 9, gik en tur, gik i bad og så gik jeg op til min veninde, Therese. Vi var hos hende i en time og så ca. kl. 12:30 kørte vi, sammen med hendes tvillingesøster, lillesøster og mor, til Vordingborg. Der er festuge i denne uge, så der er tilbud og sådan i hele byen. Mig, Therese og hendes lillesøster gik rundt sammen, hvor jeg fik købt en t-shirt inde i Vero Moda, som Therese også købte :). Igår var der sådan noget hvor man skulle rafle inde i Vero Moda. Jeg slog en 6'er så jeg fik 20% rabat, og Therese slog en 5'er så hun fik 15% rabat. Synes vi var ret så heldige! :P Therese og hende lillesøster købte også en China box. Jeg fik så lidt af Thereses. Jeg tror vi kom hjem ved 5-tiden, hvor mig og Therese tog ud og rulle på rulleskøjter. Vi rulle vidst 1-2 kilometer, men vi hyggede os virkelig meget :D. Kl. 19 skulle de spise, så der tog jeg hjem.

Undskyld den er så krøllet.
 T-shirten fra Vero Moda. Normalt koster den 100,- , men jeg slog en 6'er da jeg skulle rafle, som betyder 20% rabat, så jeg fik den til 80,-.
Da vi var ude og rulle på rulleskøjter fik jeg lige taget et billede af Mønbroen, som rigtigt hedder Dronning Alexandrines Bro.

3 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig hyggeligt. Og det er en rigtig flot T-shirt :)

    hovedpersonensliv.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var skam også virkelig hyggeligt! Er også virkelig glad for den ^^

      Slet
  2. t-shirten er sød :-)

    http://blogbythilde.blogspot.dk/

    SvarSlet