lørdag den 21. december 2013

Adventsgaver











Hej læsere ♥.
Imorgen er det jo den 4 advent, så jeg tænkte at jeg lige ville vise hvad jeg har fået de 3 andre advents. Billederne er i ret dårlig kvalitet, da det bliver så hurtigt mørkt udenfor, så jeg blev nødt til at bruge blitz.

1 advent: 4 små neglelakker, to øjenskygger, to eyeliners.
2 advent: Et manicure-pedicure sæt, med inkluderet neglelaktørrer.
3 advent: En bog med forskellige muffin opskrifter, f.eks. med frugt eller creme i.

Hvad har i fået i adventsgaver? - hvis i altså får det.
3 dage til den 24, god jul! ♥

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fantastiske gaver, er faktisk helt misundelig.. :-D

    Jeg har fået sokker, kreablad, neglelakker, nailartbog, lys og eos læbepomader. :)

    http://simoneeart.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal du ikke være, dine gaver er også virkelig fede! :-)
      Det næste indlæg bliver med hvad jeg fik den 4 advent.

      Slet
  2. Wow nogen lækre gaver! :)

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også rigtig glad for dem! :-)

      Slet