fredag den 6. december 2013

This or that!

Hej læsere ♥.
Jeg keder mig lidt, så tænkte at jeg ville lave et "This or that tag".

1.  Æble- eller Appelsinjuice? Appelsinjuice.
2. Ringe eller Armbånd? Elsker ringe!
3. Chips eller Popkorn? Helt klart chips, popkorn hører til filmaftener.
4. Pizza eller Salat? Pizza..
5. Brusebad eller Karbad? Brusebad, det er hurtigst.
6. Skype eller Facebook? Facebook, bruger ikke Skype mere.
7. Vinter eller Sommer? Klart sommer, varme, is og brun hud!
8. Mørk- eller Lyschokolade? Lys.
9. Hund eller Kat? Hund, har selv 2, men katte er også mega cute.
10. Hvid eller Sort? Sort, da det dækker min krop lidt mere, men hvis jeg havde det bedre med mig selv, ville jeg nok svare hvid.
11. Bukser eller Kjole? Klart bukser!
12. Pepsi eller Cola? Pepsi.
13. Jordbær eller Blåbær? Jordbææær ♥
14. Håndbold eller Fodbold? Fodbold.
15. Pandekager eller Vafler? Får mest pandekager, så nok vafler.
16. Nat eller Dag? Dag, jeg sover om natten?
17. Fisk eller Kød? Kød, hader fisk..
18. Film eller Tv-serier? Film, da man ikke skal se flere afsnit, men elsker virkelig også tv-serier.. når jeg altså husker at følge med.
19. Æbler eller Bananer? Bananer, tror jeg, da det er nemmest at spise.
20. Jul eller Fødselsdag? Jul, da man fejrer allesammen og ikke kun har fokus på en person.
21. Chokolade eller Is? Iis!
22. Frikant eller Cirkel? Cirkel.
23. Sandhed eller Løgn? Om man så bliver såret, er sandheden altid det bedste.
24. Matematik eller Dansk? Matematik, selvom jeg ikke forstår noget af det.
25. Kaffe eller Te? Te, kan ikke lide kaffe.
26. Regn eller Sne? Det er ekstremt hyggeligt når det regner, men sne er sjovest og man bliver som et lille barn igen.
27. Kæreste eller Single? Altid kæreste, har bare ikke nogen..
28. Twix eller Snickers? Twiiix!
29. Komedie eller Drama? Komedie, da jeg elsker og sidde at grine.
30 Lip Gloss eller Læbestift? Lip Gloss.

Håber i fik lidt info om mig :D.
Har I lavet et this or that tag, hvis ja- link da lige indlægget!

4 kommentarer:

  1. Har en i kladde, den er bare ikke udgivet endnu. :-D
    Men indtil da, så tjek da gerne min giveaway ud; http://simoneeart.blogspot.dk/2013/12/december-giveaway-heeej-jeg-sidder.html

    SvarSlet
  2. Stjal godt nok dine spørgsmål, haha, men synes de var gode! (var slet ikke for doven til selv at lave nogle, nejnej)

    http://regitzekjaer.blogspot.dk/2013/12/this-or-that.html

    SvarSlet