onsdag den 11. december 2013

Kalendere

Hej læsere ♥.
Nu vil jeg lige vise jer hvad for nogen kalendere jeg har i år. Indlægget kommer lidt sent, men har ikke rigtig haft tiden til det.
Hvert år køber min mor en skrabekalender til mig, så det fik jeg da også i år. Jeg har kun vundet én gang før, hvor det var 200 kr., og det er jeg faktisk også tæt på i år. Jeg mangler kun to misteltener, yay! Chokoladekalender har jeg også hvert år. I år har jeg fået en hvor der er små mars, snickers, twix, M&M's, bounty og milkyway i. Min mor var også så sød og købe den billigste pakkekalender fra Matas, altså den til ca. 600 kr. Alle de ting jeg har fået, i pakkekalenderen, skal nok komme på bloggen.



3 kommentarer:

  1. tak fordi du ville følges :) Følger også dig nu ;)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Orh, hvor er du heldig!
    Fint indlæg <3
    Knus
    www.idaherself.blogspot.dk

    SvarSlet