tirsdag den 31. december 2013

New year - Christmas Gift

Hej læsere <3.
Nu er der jo kun et par timer til at vi kommer ind i 2014. Skal jeg være ærlig, så har 2013 ikke været et godt år for mig. Jeg er fløjet lige igennem det og ikke rigtig nydt det, så jeg håber 2014 bliver meget bedre. 
I det her indlæg vil jeg vise jer min julegave, fra min mor og far. Det er en iPad air og jeg havde virkelig aldrig gættet det. Jeg har sagt et par gange at jeg godt ville have en, men havde ikke skrevet den på min ønskeliste, så jeg blev virkelig glad - og overrasket :-). I lørdags var mig, min mor og storebror i Næstved Storcenter, hvor min mor købte et cover til min IPad. Jeg brugte så også noget af mit gavekort (som jeg fik i julegave) på et stik, så jeg kan overføre billeder fra mit kamera til min IPad. 

Jeg kommer til at vise mine julegaver i flere indlæg, for det bliver nok lidt kedeligt hvis de kommer i ét. I skal så også lige vide, at det ikke er for at blære mig. 
Jeg håber i har en super dejlig aften, og kommer godt ind i det nye år!




2 kommentarer:

  1. Fed gave!!

    Skal vi følges?

    Der er en baby lips give-away på min blog! Gå ind og deltag :)

    // http://byjulieagerlund.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, følger dig nu!
      Jeg har deltaget :-)

      Slet