lørdag den 28. december 2013

Update + 4. Adventsgave



Hej læsere <3.
Jeg håber at i havde en rigtig hyggelig juleaften, og fik nogen gode julegaver. Jeg holdt jul herhjemme med min storebror, mor og far, og det var virkelig hyggeligt. Vi fik god mad, legede pakkeleg med ca. 20 pakker og så fik vi allesammen gaver som vi blev glade for. 2. Juledag holdt vi julefrokost hvor min familie kom, og det var også rigtig hyggeligt, med gode gaver til alle. Igår, fredag, var jeg inde og se Believe, som jeg har skrevet herinde før. Den er så god, jeg kunne virkelig blive ved med at se den.

4. Advent fik jeg et logo spil, som jeg har villet have i lang tid. Da jeg havde kigget lidt på kortene til spillet og set hvor svære de var, blev jeg lidt bange for det ville blive kedeligt. Men da jeg spillede det med min mor og storebror, var det faktisk ret sjovt. Jeg kan klart anbefale det!



6 kommentarer:

  1. Super fin blog du har, og det lyder som om du har haft en god jul! :-)
    Har hørt om logospillet, og synes faktisk det lyder ret spændende - ved du hvad det koster?

    http://timorecor.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Jeg kan helt sikkert også anbefale det! :-)

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da godt, at jeg ikke er den eneste der kan lide det! :-)

      Slet
  3. Det ser sjovt ud!

    victoriaschluter.blogspot.com

    SvarSlet